Bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen İstanbul Festivali, “From Query to Crowd” projesi ile Smarties Awards Türkiye’de dört ödül kazanarak dikkatleri üzerine çekti. Festival, “Müşteri Yolculuğu Odaklı Pazarlama-Potansiyel Müşteri Yaratımı / CRM Yönetimi”, “Anında Etki Yaratan Pazarlama / Hızlı Aktivasyon ve Promosyon”, “Yapay Zekâ Destekli Hedef Kitle Etkileşimi” ile “Veri İçgörüleri ve Bağlamsal Pazarlama” kategorilerinde 3 gümüş ve 1 bronz ödüle layık görüldü. Ödüller, pazarlama projelerinin global standartlarda, ölçülebilir etki yaratarak ve içgörüye dayalı olarak değerlendirildiği Smarties Awards Türkiye’nin önemini bir kez daha ortaya koyuyor.
PAZARLAMADA YENİ BİR DÖNEM
Bu bağlamda, Focus İstanbul Etkinlik Yönetimi tarafından düzenlenen İstanbul Festivali, pazarlama ve medya alanında önemli bir konuma sahip olan Marketing + Media Alliance (MMA) tarafından gerçekleştirilen ödül programında büyük bir başarıya imza attı. Festival, Türkiye’nin en yüksek erişim sağlayan yaşam festivali olma özelliğiyle dikkat çekiyor.
Elde edilen ödüller, İstanbul Festivali’nin uluslararası alandaki veri ve teknoloji temelli pazarlama yaklaşımının başarısını bir kez daha tescilliyor. Ayrıca, festivalin markalara sunduğu yüksek etki ve deneyim odaklı iletişim gücünü de gözler önüne seriyor. Bu başarıda önemli katkı sağlanan dijital performans ajansı Sempeak, projenin kapsamını ve etkisini büyütmede öne çıkan paydaşlardan biri olarak dikkat çekiyor. Sempeak’in teknoloji odaklı çözümleri ve veri odaklı yaklaşımı, “From Query to Crowd” projesinin Smarties Awards Türkiye’deki çok katmanlı başarısında belirleyici olmuştur.