
ÜNLÜ KOMEDYENDEN ŞİKAYET
Ünlü komedyen Cem Yılmaz, bir alışveriş markasından internetten sipariş ettiği 43 bin liralık lambanın kırık gelmesiyle ilgili şikayette bulundu. Yılmaz, durumu markaya iletmesine rağmen henüz bir dönüş almadığını ifade ederek “Yani diyor ki Cem efendi lambayı kırmışsın bırak şimdi iade ayaklarını…. Ben de huzurunuzda 43.000 TL’lik lamba için markasına 43 milyonluk zarar veren bu arkadaşları kutluyor başarılarının devamını diliyorum” şeklinde bir paylaşım yaptı.
KIRIK LAMBAYLA İLGİLİ SÜREÇ
Sosyal medya üzerinden ünlü markaya tepkisini dile getiren Yılmaz, kırık gelen lambasıyla ilgili şikayette bulunduğunu belirtti. Paylaşımında şunları yazdı: “Neredeyse 20 gün önce bu kırık lamba eve geldi… Fiziken geri gönderdim rica ettim yok dedi, onlinedan kayıt oluşturun.. Ok dedik… @beymen’in app’indan kayıt oluşturdum, arayan soran yok. Lamba 43 bin lira dedim, ya sabır… @Bakaracollection’a mail attım, dediler yok biz kontrol edip kutuya koyuyoruz!” dedi.
PARASIYLA ALDIĞIM ÜRÜN
Yılmaz, ürünün parasıyla alındığını özellikle vurguladı. Markaların sosyal medya üzerinden reklam yapan kişilere gösterdiği dikkatin, parayla hizmet almaya çalışan kişilerin “unutulmasına” neden olduğunu dile getirdi. Ünlü komedyen, kırık lambanın görüntülerini de sosyal medya hesabında paylaştı.